maanantai 28. maaliskuuta 2011

Blogin pitämisestä


Lumen alta paljastuu aikanaan peukalonpään kokoista soraa.
Eipä paljon muuta. Vielä

Olen aika kokenut blogin pitäjä. Postannut olen jo vuosia. Aihe on täysin eri ja haluankin pitää tämän uuden puutarhablogin ihan erillään muista. Tuttua puuhaa siis.

Alku näissä on aina hankalaa ennen kuin pääsee 'piireihin'. Tässä tapauksessa nämä 'piirit' ovat aika pienet.  Blogin pitämisessähän on jakaa jokin asia muiden kanssa, vaihtaa mielipiteitä.  Olen onneksi sentään joitakin blogituttuja jo löytänyt.

Yksi syys pitää blogia on tehdä siitä itselleen kuin päiväkirja. Tämä olkoon nyt sellainen. Pidän päiväkirjaa siitä, miten saan pihani toteutetuksi sellaisena kuin mielikuvissani sen näen. Nythän se on pelkkä sorakenttä. Pihat, jos kesämökkini piha lasketaan mukaan, ovat harrastukseni. Uudet harrastukset. Olen aiemmin harrastanut ihan muuta. Olen ihminen, joka etsii aina uutta.

6 kommenttia:

marjaterttu kirjoitti...

Hei taas Vilma :) ihanaa soraa! laitan sulle heti japanilaispuutarhavinkkejä, kun niihin törmään. Laitan omaankin puutarhaan yhden mini-japanilaisnurkan, jonka näin yhdessä lehdessä, jonka jo hukkasin....

Uusi Aamu kirjoitti...

Mä lupaan heti laittaa kuvia japanilaisesta puutarhasta kunhan niihin pääsen kuvailemaan. Parin viikon päästä on reissu Kiotoon, josko sieltä sitten viimeistään. Ellei tämän loman aikana jo jostain täältä Tokiosta. Valitettavasti vaan näillä tokiolaisilla varsinkaan ei ole tilaa sellaiselle hienolle puutarhalle.

Vilma kirjoitti...

Marjaterttu:Olisi kiva, jos löytäisit vinkkejä. Näytä sitten sitä omaa nurkkaustasikin, kun se on valmis.

Vilma kirjoitti...

Uusiaamu:Ihana saada sinutkin 'aito' japanilainen tänne vierailemaan! Kaikki kuvat ja vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan.

Tuija kirjoitti...

Moikka ja kiitos vierailusta blogissani, kiva kun olet sinne löytänyt, joten minäkin sitten tulin vastavierailulle ja totesin heti alkajaisiksi,että meillä on ainakin yksi varma yhteinen ihastuksen kohde. KIVET...minä rrrrrakastan kiviä ja olenkin niistä varmaan viime kevään, kesän aikana useasti kirjoitellut. ystävälläni on mökki Pyhtäällä ja siellä vasta kiviä onkin...
Mukavaa tulla tutuiksi.

toivottelen kivaa loppuviikkoa.
( pst...kirjauduin lukijaksi, mutta ihmettelin, miksi tohon ei tullut mun kuvaa..no ehkä se joskus siihen pulpahtaa.)

Vilma kirjoitti...

Tuija: Kiva, kun tulit käymään. Minäkin niin RRRakastan kiviä! On se kuvasikin pulpahtanut esiin.